معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا)

 در این‌مقاله می خواهیم به معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا) به شما عزیزان بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید :

آموزش بخشی ضروری از هر کسب و کاری است و کافه داری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای تبدیل شدن به یک باریستای خوب بیشتر از پا گذاشتن پشت میله و یادگیری با تماشا کردن وجود دارد. یک برنامه آموزشی رسمی باریستا می تواند تضمین کند که همه کارکنان شما توانایی و اعتماد به نفس دارند. برای یادگیری نحوه طراحی یک برنامه آموزشی موثر باریستا با کمی بینش از متخصصان، ادامه مطلب را بخوانید.

معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا) و برنامه آموزشی باریستا باید شامل چه مواردی باشد؟

ممکن است برنامه ریزی یک برنامه آموزشی باریستا سخت به نظر برسد، اما برخی منابع موجود وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان پایه استفاده کنید. برنامه مهارت های قهوه SCA شامل ماژول های مهارت های باریستا، دم کردن، قهوه سبز، مهارت های حسی و برشته کردن است. حتی اگر قصد ندارید کارآموزان خود را در این کلاس ها ثبت نام کنید، این موضوعات نقطه شروع خوبی برای برنامه ریزی برنامه آموزشی خود هستند.

دن دان، رئیس آموزش در Climpson & Sons ، یک کباب پز در لندن است. او می‌گوید: «دوره‌های SCA استاندارد و برنامه درسی را تعیین می‌کنند که در سراسر صنعت تخصصی مشترک است. معرفی سطوح یا ردیف‌ها مؤثر است، زیرا به باریستاها چیزی برای کار و تمرین در بین سطوح می‌دهد. همچنین استانداردها و انتظارات باریستا را تعیین می کند.”

اما باید مطمئن شوید که برنامه خود را با نیازهای کسب و کار خود تنظیم می کنید. دن می‌گوید: «آنچه را که شامل می‌کنید، کنار می‌گذارید یا روی آن تمرکز می‌کنید، واقعاً به اولویت‌ها و ماهیت کافی شاپ بستگی دارد.»

صرف نظر از اینکه دارای چه نوع کافه ای هستید، برخی از زمینه های آموزشی جهانی وجود دارد که باید شامل شود. در اینجا موضوعاتی هستند که باید در هر برنامه آموزشی بگنجانید.

معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا) و مهارتهای فنی

یک باریستا ممکن است در مورد تاریخچه قهوه و تئوری دم کردن قهوه به خوبی آموزش دیده باشد، اما آنها فقط به اندازه مهارت های فنی خود هستند. باریستاها علاوه بر آگاهی از نحوه درست کردن نوشیدنی‌های اسپرسو و نوشیدنی‌ها، باید در نگهداری تجهیزات و سازگاری با متغیرهای جدید مانند قهوه‌های مختلف و شیرهای غیر لبنی نیز مهارت داشته باشند .

برنامه ای ایجاد کنید که تئوری را آموزش می دهد، اما امکان تمرین عملی زیادی را نیز فراهم می کند. بیشتر مهارت‌های کلیدی باریستا به بهترین وجه از طریق انجام کار آموخته می‌شود، بنابراین زمانی را برای باریستا در نظر بگیرید تا بدون فشار مشتری، نوشیدنی‌ها و بخارپز کردن شیر را تمرین کند.

معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا)و دانش قهوه

درک خوب قهوه، از جمله اصول تولید، برشته کردن، و دم کردن، باید پایه و اساس هر باریستایی باشد. این دانش به باریستاهای جدید اجازه می دهد تا بفهمند صنعت چگونه کار می کند و چرا ما برخی از وظایف را به روشی که انجام می دهیم انجام می دهیم. برای مثال، بدون درک روش‌های پردازش، یک باریستا ممکن است نداند کدام قهوه را به مشتری که به دنبال مشخصات خاصی است پیشنهاد دهد.

معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا) و مهارت های خدمات مشتری

وسوسه نشوید که خدمات مشتری را به عنوان عقل سلیم یا در درجه دوم مهارت های فنی نادیده بگیرید. باریستاهایی که قادر به تعامل حرفه ای و دوستانه با مشتریان نیستند، نباید پشت میله باشند.یک جزء اختصاصی خدمات مشتری در برنامه آموزشی خود ایجاد کنید و مطمئن شوید که شامل نمونه های واقعی و سایه زدن باریستاهای با تجربه است. کارآموزان باید در مورد نحوه خوشامدگویی به مشتریان، چه اطلاعاتی برای ارائه و نحوه پیشنهاد دادن به افرادی که به تازگی در تخصص هستند یا تصمیمی در مورد سفارش خرید ندارند، آموزش ببینند.

معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا) و عوامل منحصر به فرد کافی شاپ شما

رسمی کردن آموزش باریستا به این معنی نیست که باید عمومی باشد. شما احتمالاً کارکنان زیادی را در طول سال‌ها آموزش خواهید داد، بنابراین برنامه‌ای ایجاد کنید که برای کسب‌وکار خاص شما ساخته شده است و می‌توانید مکرراً از آن استفاده کنید.

آیا باریستا را برای کار در یک کافی شاپ شلوغ مرکز شهر یا یک رستوران سطح بالا آموزش می دهید؟ نیازهای کسب و کار شما باید تمرکز آموزش شما را مشخص کند.کارهای روزانه مانند رسیدگی به پول نقد، تعمیر و نگهداری تجهیزات و وظایف بسته شدن را در نظر بگیرید. شامل آموزش در مورد سیستم های نقطه فروش، چرخش سهام، و سایر وظایف عملیاتی برای اطمینان از اینکه هر یک از کارکنان می توانند به کارایی کسب و کار شما کمک کنند.

آموزش باریستا و معرفی دوره های آموزشی کافی شاپ (باریستا)

آموزش باریستا را می توان در خانه یا در یک مرکز آموزشی اختصاصی انجام داد. مزیت آموزش داخلی این است که باریستا از تجهیزات و فضایی مشابه در کار روزانه خود استفاده می کند، بنابراین فرصتی است تا با آن راحت شوید. اما مراکز آموزشی اختصاصی می توانند بدون حواس پرتی مشتریان، تمرکز بهتری داشته باشند.

 آنها همچنین ممکن است تجهیزات بیشتری داشته باشند که به باریستاها اجازه می دهد در مناطق جدید آموزش ببینند.اما آموزش در خانه ارزان‌تر است و به باریستاهای شما اجازه می‌دهد تا دوره‌های پرمشغله واقعی را تجربه کنند.

با حضور در محل، یاد می‌گیرند که چگونه به سؤالات مشتری پاسخ دهند و مشکلات غیرمنتظره روزمره را مدیریت کنند. در نظر بگیرید که آیا یک مرکز آموزشی با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد یا اینکه ترجیح می دهید کارکنان جدید فضای کاری خود را با آموزش در خانه یاد بگیرند.

شما می توانید با رجوع به سایت انقلاب پلاس دوره های آموزشی کافی شاپ و باریستا و را به دست بیاورید و مطالعه کنید ، هم چنین فایل های آموزشی در پایین این مطلب را می توانید دانلود کنید ، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد .